pimopreis.reismee.nl

Koken en eten

Vandaag stond op het programma van de oriëntatie week "cooking-clas", Door logestieke redenen bleek die niet door te gaan, toen we eenmaal ter plekke waren. Ik wandelde dus rustig terug naar huis terwijl de jongelui bij een hotel gingen zwemmen. Thuis kreeg ik nog een privé les; de coördinator van deze week, Aya, stond als og zelf loepia's te bakken omdat ze de groep die beloofd had....ik ging helpen, ondertussen natuurlijk met al de andere dames van de keuken in contact/gesprek. ( mijn paar woorden Bahasa doen toch wonderen) Ik heb een mooie fotorapportage gemaakt hoe elke dag voor 130 mensen (de vrijwilligers en personeel van de organisatie) 3 maaltijden worden gemaakt en bezorgd. Tot mijn verwondering blijven veel maaltijden staan.....wel worden er veel "takeaways" met europees voedsel gehaald. Terwijl, zoals je zien kunt, de dames toch met liefde onze maaltijden maken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active