pimopreis.reismee.nl

Rijst in het straatje

Het straatje waar mijn huis staat in niet zo groot. Vanochtend wandelde ik,mijN eigen oriëntatie programma, tot het eind. Daar zag een een vrouwtje staan die op mijn vraag Apa itu? wel van alles wilde vertellen maar ik begreep er niets van. Ik bedoelde de rijst, die daar op een zeil op de grond lag te drogen. Ze maakte, aldoende, mij wel duidelijk dat ze na elke harkbeweging eigenlijk weer moest uitrusten in de schaduw. Zoals je kan zien, had ze wel een erg oud maar niet een Aziatisch uiterlijk. Ze bleef voor mij een raadsel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active